lunes, 21 de enero de 2013

One little Word (OLW): Inspiración lunes!


Hola a tod@s!! Y feliz lunes!! Un poco de inspiración para arrancar la semana! Pensando en mi OWL para este año (STORY), éste clip de Will.i.am y Sesame Street  me viene como anillo al dedo y os lo quería compartir.
Aquí va la letra:


What I am

If what I am it’s what’s in me
Then I’ll stay strong that’s who I’ll be
And I’ll will always be the best me that I can be
There’s only one me, I am it
Have a dream I’ll follow it
It’s up to me to try
Oh, I’m a keep my head up high
Keep on reaching high
Never gonna quit
I’ll be getting stronger
And nothings gonna bring me down
Never gonna stop, gotta go
Because I know,
I’ll keep getting stronger
And what I am is thoughtful
What I am is musical
What I am is smart
And what I am is brave
And what I am is helpful
What I am is special
There’s nothing I can achieve
Because in myself I believe in, oh
Gonna keep our heads up high
Keep on reaching high
Never gonna quit
Just keep getting stronger
And nothing’s gonna bring us down
Never give it up, gotta go
Because I know I’ll keep getting stronger
What I am is super
What I am is proud
What I am is friendly
What I am is grouchy
What you are is magical
What you are is special
There’s nothing I can’t achieve because in myself I believe in oh,
Gonna hold my head up high
Keep on reaching high
Never gonna stop I’ll be getting stronger
Nothing’s gonna bring me down
Never give it up gotta go, oh, yeah
I’ll keep getting strong-er.


La idea básica (para resumir en castellano) sería: "sólo hay un TU (y ese/a eres tú, valga la redundancia), lo que eres es lo que hay dentro de tí. Sé la mejor versión de tí mismo que puedas ser, ten un sueño y síguelo, no te rindas, mantén la cabeza alta, no te des por vencido y eso te hará más fuerte, sigue mejorando, alcanzando metas altas y seguirás siendo cada vez más fuerte". En otras palabras: ESCRIBE UNA  BUENA HISTORIA CON TU VIDA!

Feliz L.u.n.e.s!!


2 comentarios:

  1. Ahhh que lindo! me viene genial hoy leer eso! Ahora escribo en ritmo! Voy a ver si me prendo a tu desafío de las cosas que tengo en mi cocina! Besos Fa!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Lau!! me anima mucho lo que me decis.. Un abrazo!!

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...